środa, 29 stycznia 2014

No hej ;3

Całkiem nowa historia, nowe miłości, nowe problemy... NOWY BLOG Z OPOWIADANIAMI! 
_______________________________________________________________________________
Jestem autorką tego bloga, możliwe że już mnie znasz bo piszę jeszcze tego bloga: KLIK oraz z informacjami, prowadzę go razem z Kathlen KLIK :)
Postaram się pisać ciekawie, mam nadzieję, że spodoba Ci się mój sposób pisania jeśli nie no trudno... 
Będę powtarzać do znudzenia : CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ. Ale to dlatego, że BARDZOO zależy mi na Twojej opinii pod każdym rozdziałem <3
Blog będzie o dziewczynie, która w krótkim czasie staje się wielką gwiazdą, pozna ona miłość, prawdziwą przyjaźń i okrutnych wrogów. Ta dziewczyna to Martina Stoessel. Postaram się napisać historię jakiej jeszcze nie było! Wcale nie będzie tak różowo, czasem będą smutne, a nawet tragiczne wątki, jednak nie które zakończą się HAPPY END'EM! 
Od nośnie parring'u zdradzę tylko, że nie jestem zwolenniczką Tini i Jorge'a Blanco, więc prawdopodobnie nie będzie ich tutaj, ale kto wie... Potrafię być bardzooo nie przewidywalna xD Za to jestem ,,uzależniona'' od Xabicy (Xabiani Ponce de León i Lodovica Comello)
Więcej nie zdradzę! Prolog postaram dodać się jeszcze dzisiaj, ale nie obiecuję! 
To wszystko <3
~Violetta (Klementynka)

2 komentarze:

  1. Pierwsza rzecz : To , że jesteś nieprzewidywalna to już wiem od dawna x.D , druga rzecz: Informuję cię , że będę regularnie czytała i komentowała twojego bloga x.D I trzecie rzecz: Myślałam , że jesteś uzależniona od Tomasetty ?! Ale mniejsza oto x.D Miłego prowadzenia bloga ci życzę i mam nadzieję , że głupota do głowy już Ci nie strzeli tak jak dziś rano x.D Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem uzalezniona od Xabcy <33333333333333333333333333333333333 bo Xabiś i Lodo są najlepsi!!!!!!!!!!!!
    Na 1000% będę czytała bloga. Liczę żże będzie Pablini <3 <3 (Pablo i Tini)
    <333333333333
    Pozdrawiam
    ~~Sel

    OdpowiedzUsuń