środa, 29 stycznia 2014

Prolog

Dedykuję ten prolog wspaniałej Gabi, którą zamorduję jak nie doda OS!
xDD
_________________________________________________________________________________
Martina
Wciąż nie mogłam uwierzyć w to co się stało! Patrzyła jak głupia na list, który dostałam od Polka Production.
-Mamo!!!
-Musisz się tak drzeć?
-No w sumie tak...
-Co się stało?
-Dostałam główną rolę w serialu!!!
-Nie mogę w to uwierzyć! Pokaż...-powiedziała, a ja wręczyłam list rodzicielce-Kochanie gratuluję ci! Kiedy zaczynacie kręcić?
-Właściwie to... jutro.
-Świetnie! Idę opowiedzieć Twojemu ojcu o wszystkim!
Moja mama jak zwykle, gdy coś mi wychodziło bardzo się cieszyła! Od razu napisała do konkretnych instytucji, aby zweryfikowali moje konta na portalach społecznościowych, chociaż nikt o mnie jeszcze nie słyszał. Wiem, że to trochę wredne, ale moja mama jest szalona! Zależy jej na naszej karierze-w sensie mojej i mojego brata, który odegra w tej historii ważną rolę- ponieważ była kiedyś modelką, w sumie nie dziwię jej się. Pełna radości, ale też wątpliwości poszłam spać...
Nazajutrz obudził mnie budzik, którego miałam ochotę wyrzucić przez okno, bo (chociaż sama go tak ustawiłam) zadzwoniła o piątej rano! Szybko wykonałam poranne czynności i zanim się zorientowałam siedziałam w samochodzie, którym kierował mój tata-Alejandro Stoessel. Po kilku minutach dojechaliśmy, nie zwracałam uwagę na drogę, ponieważ wsłuchałam się w piosenki, które akurat leciały w radio... Pożegnałam się z tatą i ruszyłam w stronę drzwi, gdy je otworzyłam od razu po czułam tą wspaniałą atmosferę. Idąc tak rozmarzona wpadłam na jakiegoś chłopaka, jeszcze wtedy nie wiedziałam jak bliską osobą on mi będzie...
~~~~~~
Tak prezentuje się prolog!
Trochę beznadziejny, bo bardziej przypomina rozdział ale cóż, nie podoba się-nie czytaj! 
To wszystko :)
Do następnego ;*
~Violetta (Klementynka) 

6 komentarzy:

  1. No Klementynko, prolog boski *.*
    Hmm czyżby Pablo na nią wpadł? ^.^
    Fajnie się zapowiada *.*
    Więc nie pozostaje mi nic innego jak czekać na rozdział namber one ^.^
    Pozdrawiam i życzę weny ;***

    Mio (Żetomira)~~ *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. No spoko ;D Bd czytać. Pytanko: To One Shoty czy nie??? Proszę o odpowiedź ;D
    :)
    ~Fran (Rozalia) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Nie mam słów żeby opisać to cudenko
    Wiem na kogo wpadła Tini (chyba XD)
    Kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    Normalnie
    brak słów
    Martina dostał główną rolę
    I tutaj pojawia się on..........(nie powiem a wiem)
    Dobra bo zaraz wygadam XD
    Niedługo dodam tego OS
    Pozdrawiam
    ~~Sel

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prolog. Czekam na rozdział na dwóch blogach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że wpadła na Pabla ♥♥♥
    Czekam na rozdział:)

    OdpowiedzUsuń